Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:50

engmans kapell

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


yesterday was a good day! hann få färdigt städningen innan mina vänner kom. sen gjorde vi oss ordning tillsammans för kvällens aktiviteter. de åkte på förfest och jag åkte för lite umgänge med ungdomarna en stund. senare möttes vi upp på bonden (puben i byn) för att lyssna på engmans kapell. hade lyckats fått med mig syster oxå som hade sin första kväll ute utan barn. oj vad roligt jag hade! som ni vet så brukar jag inte vara ut speciellt ofta eftersom jag inte dricker och tycker kanske att det är bättre att göra andra saker med sina helgkvällar. men igår var det ju bra musik sånt tackar jag inte nej till!

kvällen bjöd på endel gamla ansikten, vänner som jag absolut inte hade en tanke på att jag skulle träffa, men hej å hå vad roligt! sen bjöd den även på värme, dåligt med luft, trängsel, mycke hopp och klappar. och såklart ljuvlig musik!

vid 12 åkte anna hem och även therese och henrik hade nog velat åka då. men eftersom jag körde så var det jag som bestämde :) så vi blev kvar enda tills sista slutlåten! konstigt att jag var den som höll ut längst och var vildast, det trodde jag skulle stå för de i mitt sällskap som drack. hihi ännu ett bevis på att man INTE måste dricka för att ha roligt. yees nu fick jag in lite alkoholpolitik igen :P

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar din blogg, keep it up!! :D

Bella

Subscribe