Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:03

25/10

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

denna dagen ett liv. trött som bara den imorse men dagen blev grymt bra. match kl 11, vinst mot ett segertippat lag i serien. spelet var så snyggt och så kul att kolla på. vi har spelat 3 matcher i serien och har nu 3 vinster. vilken rolig säsong vi har framför oss!

sen var vi 6 stycken som skulle iväg och tjäna in lite pengar till alfta handboll. jag var så sjukt opepp men även det gick strålande. vi var på bollnästravet och stod i serveringen. jag hade hand om kassan och fick alltså träffa folk och bara tjöta på. denna helgen har varit så skön, jag har träffat massa folk och det är precis vad jag vill göra på en ledig helg. här ska inte sittas hemma å bara dega, nä ut å träffa folk!

att bero på att träffa folk. i fredags på bonden så var det en kille som stod å titta grymt mycke på mig. han hejade glatt och kom fram å kramade mig å sa hej vad kul att se dig! medan han kramade mig klämde jag ur mig "känner vi varann?" nä det gör vi kanske inte säger han och ser lite generad ut och går därifrån. jag är helt säker på att det inte var ett raggningsknep utan han trodde att jag var nån annan. jag får ofta höra att jag är lik nån annan, jag har aldrig sett nån av de som folk säger att jag är lik. men ser jag ut som massa andra? har jag ett vanligt utseende eller? konstigt för det händer ganska ofta.

1 kommentarer:

maria sa...

Du ser ut som dina syskon.. Han kanske trodde du var Erik? ;)

Subscribe