Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:32

Älgjakt

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |



ja då har jag avklarat min första älgjakt. jag har länge velat följa med och äntligen blev det av. tyvärr så såg vi ingen älg, det mest exotiska djuret som dök upp var en talltita. en sån hade jag aldrig sett förr :) jag tyckte iaf att det var spännande även fast det inte dök upp någon älg. man måste ju hela tiden var på helspänn och vara fokuserad. senast jag var så koncentrerad var nog när jag skulle ta körkort. man fick prata tyst, men man fick ju prata iaf. vi kunde t.o.m. leka en lek. timmarna sprang iväg och jag kunde slappna av lite efter ett tag. de första timmarna skakade jag av mig stressen och sen var det lugnt. jag tror inte det här var sista gången på älgjakt för min del :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser lite kallt men mysigt ut där i skogen.
Ute på jakt med min tremänning är`e lickt (ser det ut som - på svenska).

Ha det bra

Faster

Anna sa...

Nästa år är det min tur igen. Eller så får vi vara med båda två då..lyckos Ahla ;)

Subscribe