Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:48

14/10

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

man upptäcker nya saker hela tiden. idag har jag gjort ännu en ny upptäckt i livet. nämligen att det är med lite sorg man sätter på vinterdäcken. det har jag aldrig tänkt på. det känns lika tråkigt som att plocka bort utemöblerna, ta in cykeln och leta fram vinterjackan. jag är inget fan av vintern men man får göra det bästa. man får njuta av att det är mysigt att tända ljus, krypa ner under en filt och kanske läsa en bok.

jag fortsätter att vara ganska duktig vad gäller maten. idag har jag lagat fläskfilé och hemmagjorda potatisklyftor. mm mumma

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Det är till att lyxa till det mitt i vardagen... lyxigt för mig i alla fall med fläskfilé.

Bra att du kommit igång med att laga mat så man kan komma dit å äta framöver....

Livet med RDW. sa...

det tar sig md maten emma! :D
Du är grym vännen.. glöm aldrig det!

Subscribe