Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:35

6/10

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

känner på mig att detta kommer bli en bra dag.

gårdagen var rolig, den innehöll tvspel, singstar, bio och ett bestämmande att jag ska få följa med på älgjakt nästa vecka. jippi äntligen blir det av, jag har aldrig varit med förr och jag ser verkligen fram emot en lugn dag i skogen.

annars så har jag funderat på en sak. uttrycket att skita i det blå skåpet kan vara det konstigaste uttrycket som finns. jag fattar inte hur nån har kommit på det.

nån annan som har nåt roligt uttryck som vi svenska säger? något som är konstigare än detta?

2 kommentarer:

Mia sa...

Hej Emma!
Vad betyder det???? Det låter nästan som "på tal om gröna skåpsluckor" Smile!

Unknown sa...

"OOohhohohoh!!! NU HARU SKITE I RE BLÅ SKÅPE GÖSSE!"

Subscribe