Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:25

äntligen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

äntligen gick det lite bra på handbollen. dagens träning var riktigt rolig, roliga övningar och det gick bra för mig. äntligen är verkligen dagens ord. jag har väntat på att få lite självförtroende vad gäller mitt målvaktsspel. får jag bara lite självförtroende så vågar jag och då kanske det lossnar. jag ska kämpa för jag vill visa min kapacitet. jag tror att det finns mer jag måste bara kämpa fram det.

jag har även handlat mat idag. har planerat upp några maträtter och ska verkligen försöka börja laga mat. idag följde jag ett recept ifrån tinas cookalong och jag måste säga att jag lyckades och det blev faktiskt gott! nu ska det bli ordning på torpet! (ännu ett konstigt uttryck i svenskan)

1 kommentarer:

maria sa...

Ge mig ett förslag på vad jag ska handla och laga idag..Jag hatar matlagning, speciellt när jag bara har mig själv att bjuda!

Subscribe