Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:34

raka håret

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har jag rakat ut håret med plattången. snart kan jag klippa bort den eländiga permanenten men ett tag till får jag slita med plattisen. jaja se vad långt hår jag har fått igen, det växer ju som ogräs, me like :)glömde berätta en spännande sak i mitt förra inlägg. jag höll på att köra på ett rådjur idag. med lite för mycke koncentration på de nya däcken och i backspegeln så blev jag väldigt förvånad när det på andra sidan vägen var ett rådjur. jag har ingen aning om det har sprungit framför bilen. ooops jag är så förvirrad :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du är en trafikfara, lämna över körandet till folk som kan du å ;)

Livet med RDW. sa...

hahaah jag trodde du hade rakat håret ! alltså bort med det.. jag skulle nog kalla ditt hår plattat ;D PUSS

Subscribe