Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

02:12

rätt bra ändå

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

kvällen blev bra trots allt. var bara jag som var lite negativt inställd till den här dagen. men midsommar med församlingarna var bra, vi lekte å hade skoj tillsammans. jag hade gjort två lekar som jag tror gick hem hos de tävlande. sedan spelade vi brännboll och jag var med i vinnarlaget. skönt att åka hem med iaf en vinst i bagaget.

vid strax innan 10 drog vi hemåt mot alfta igen för att åka hem till elin. där väntade några på oss för att vi skulle basta. så vi blev ett härligt litet gäng, alltså folk lite mer i vår ålder. jag inledde med att ta mitt första dopp för året. sedan bastning och mys hos elin.

vill avsluta dagen med ett kul citat. vi sitter och diskuterar film och Jonathan beskriver och förklarar varför man somnar när det är romantiska filmer.

"ja men det förstår man väl att man somnar. de sitter under ett träd och dricker te hela filmen"

1 kommentarer:

Unknown sa...

Men det är ju sant ^^

Subscribe