Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:07

Midsommarafton

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag är en sån där jobbig dag. har uttryckt det förr, gillar inte högtider. jag tycker det är drygt med högtider där man ska fira tillsammans å alla ska vara så lyckliga. jag jobbar ikväll så ska iväg med kyrkorna på ett midsommarfirande. men om jag inte hade haft jobbet vad hade jag gjort då? säkert följt med anna å magnus och umgåtts med magnus familj. där alla är gifta å har massa barn. åsså skulle det ha skämtats om att anna å magnus fick ta hand om mig "jaså så det var eran tur ikväll, hoppas ni får betalt" hahaha alla skrattar, även emma fast jag går sönder inombords...


nu ska jag väl inte vara bitter över vad som skulle kunnat hända, jag kommer trots allt ha roligt ikväll! men man påminns alltid om att man inte har den familjen man vill ha när det är högtider. näe allt detta firande är inget för mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte roligt om du får såna kommentarer men det är bara att inse att det finns människor som inte tänker längre än näsan räcker.

Dumma människor finns det gott om.

Din tid kommer - du är ung än men snart kommer även du att ha familj.

Kramis

Faster

Anonym sa...

men Emma du är alltid välkommen till oss " magnus" släkt, vi tycker inte att de får ta hand om dig. Vi tycker du är en kul prick som är skön att hänga med. Elin och Emma tjatar fortfarande om när du och min Emma gömde er i badkaret ?!? Karm Anna Stålberg den 1:a

Subscribe