Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:59

21/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har typ inget att skriva men bajsar ut nåt ändå. imorrn börjar min semester på riktigt och det känns som att jag skulle kunna sova i hundra år. helt slut å jag orkar inget. jag har 4 veckors semester och då ska jag börja träna, sola, bada, baka, plugga körkort. sedan är det dax att ta det där körkortet. sen ska jag förhoppningsvis även hinna köpa bil innan semestern är över.

jag kommer ha en skön semester!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad det lät härligt. Hoppas du får en bra semester med mycket att göra som du gillar.

Själv börjar jag jobba imorgon men bara deltid så jag hinner med lata sommardagar jag oxå.

Ett litet råd - rusa inte iväg och köp första bästa bil. Ta hjälp av Erik, tror han har koll på saker och fötterna på jorden. Eller varför inte fixa det själv men det är svårt om man inte har koll på vad man ska titta på när det gäller olika bilmärken.

Eller du tänker kanske köpa en språjlans ny bil?

Ha det bra.

Faster

Livet med RDW. sa...

Heheh om du skaffar bil kan ju du komma hit också ;D Ska vi ses ngn dag? jag ledig tis den 7e juli ;P sjukt mycket jobb i sommar hahah.. Men jag vill mysa med dig, spela lite minigolf? ;D

Subscribe