Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:21

16/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ingen bra start på dagen. hade höga förväntningar inför den här dagen. var så laddad för innebandy klockan 12, men så missade jag bussen! skit vad arg jag blev! blir så trött på att bussarna går så sällan, kunde inte ta nästa buss för då är det försent. jag har inget sketet körkort å ingen jag känner hade tid att köra mig. så nu ligger jag här i soffan, totalt rastlös. 2,5 timmar tills jag ska kolla på fotboll, vad ska jag göra av dom! bläbläblä vad irriterande.

aja ska ändå peppa för det är en bra dag, praise explosion i runemo ikväll och eurovision hos syster lite senare!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Synd att du missade bussen, men var det bussens fel eller var det du som var för sen?

Det blir bättre sen när du har tagit ditt körkort och köpt bil för då kan du ta dig dit du vill när du vill - det är underbart med körkort. Man blir mer oberoende och det tycker jag är bra.

Blir det en intensivkurs när det gäller körkortet, menar jag?

Lycka till med resten av sakerna du ska hinna med idag.......

Subscribe