Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:13

15/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har jag haft energi till tusen. inledde dagen med att städa och diska. när det var klart var det dax att hoppa in i duschen, göra sig såhär oförskämt fräsch, raka benen, platta håret och bara bli härligt ren och vacker. sedan var det dax att jobba lite, planera 2 andakter för kvällen. men medan jag gjorde det så kände jag mig ändå rastlös så jag satte igång att baka bullar. så i jäsningen av degen så jobbade jag samtidigt som jag solade på balkongen. sen kom jag på att det luktade illa i ugnen så jag rengjorde den. efter bullbaket tog jag fram en bok. sedan kom det en kompis å hälsade på, lagade lite mat å käkade tillsammans. sen var det dax att gå iväg till kyrkan för bön och sedan ungdomssamling. och nu är jag här. puuh tur att dagen inte var längre för vad skulle jag ha hittat på då. vissa dagar är jag bar hopplös och kan inte vara stilla, idag var en sån dag...

0 kommentarer:

Subscribe