Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:48

vill hjälpa till

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

natten till idag var konstig. somnade vid kvart över två. kl 03.02 ringer min telefon, ett nummer jag inte känner igen, jag svarar och då lägger personen i luren på. 03.04 får jag ett sms från samma nummer som löd: hej. förlåt mig, men vill du prata allt har gått fel.

jag tänkte att även om det var ett nummer jag inte kände igen så kunde jag inte bara strunta i det, kunde ju vara allvarligt. så då fick jag veta att det var en person jag känner litegrann men vi har vanligtvis ingen kontakt. men jag tog det på allvar och försökte hjälpa... det är svårt sånt där, hoppas ju man kan säga nåt som hjälper. undrade varför personen valde att höra av sig just till mig, men jag hoppas att det var för att jag uppfattas som den person jag vill vara. någon som finns där om man behöver prata.

1 kommentarer:

Faster sa...

Tur att den personen hade dig att ringa och att den vågade....bra att du ställer upp.

Subscribe