Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:15

gamla vänner

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

alltid lika härligt att få träffa gamla kompisar som man inte sett på länge. idag blev en spontantripp till gävle för en lunch med sara och adde som jag gick med på bibelskolan alterna. var så roligt att träffa de igen! kom på att adde och jag sågs senast vi slutade bibelskolan alltså för snart två år sedan. uscha det är alldeles för länge, måste se till att det blir oftare i framtiden. för adde en riktigt skön snubbe som man absolut inte vill missta.

när jag sedan skulle gå till tåget så sprang jag på karin min kära barndomsvän. vi pratar inte så ofta men idag hade vi faktiskt smsat eftersom det är hennes födelsedag så det var ett sånt roligt sammanträffande att stöta på henne just idag. vi bestämde att vi skulle höras på telefon de närmsta dagarna.

sammanfattningsvis en väldigt lyckad dag!

0 kommentarer:

Subscribe