Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:39

extra peppad

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag var jag busig och gick inte på gudstjänst i min egen församling utan besökte min föredetta familj, Smyrnakyrkan edsbyn. det var ungdomarna som hade hand om mötet där så jag gick dit i inspirationssyfte och tyckte att det var väl en god ursäkt att inte gå till min kyrka. mötet var verkligen inspirerande! de är så många ungdomar i sin kyrka och det är kul att se att det finns hopp här i bygden.

började fundera på mötet som jag å ungdomarna ska ha i vår kyrka, hur ska vi lägga upp det? vad ska det innehålla? ska vi bjuda in nån? hmm mycke att fundera på men jag är peppad för det och vill verkligen göra nåt bra av den chansen vi får.

nu måste jag sova en stund för natten har varit konstig och alldeles för kort...

1 kommentarer:

Pei sa...

åh mina ungdomar brukar vara så svåra att få igång när vi ska planera gudtjänster. Men de blir alltid riktigt bra! Och de vuxna uppskattar ju det så otroligt att jag ibland undrar om det spelar någon roll vad vi egentligen gör... Hursomhelst, så ska det bli roligt att läsa vad ni hittar på!! Kramkram

Subscribe