Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:45

Nu är jag med

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

för mig kan det ta ett ag innan jag hänger med. när det kommer nya saker måste det pratas om det ett tag, jag måste vänja mig vid det och verkligen se om det är nåt att ha. detta är speciellt ett fenomen när det gäller saker till datorn eller annan teknik. så det nya jag har lärt mig att tycka om nu är Spotify. ja hånskratta gärna åt mig men som sagt så är jag lite seg. fick en inbjudan idag, installerade å kände direkt att detta älskar jag. allt är såklart på engelska och jag höll på att tänka att jag skulle skita i Spotify för det, men oj vad enkelt det var att installera och börja använda. jag hälsar mig själv välkommen in i matchen!

1 kommentarer:

Jonathan sa...

Spotify är kuuung, kung, kung!

Subscribe