Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:17

28/4 SJ strul

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

borde inte SJ vilja att det ska gå snabbt och enkelt att beställa tågbiljetter. nä istället krånglar de till det ännu mer. har hållt på i säkert en timme nu bara för att beställa några biljetter. man tröttnar liksom efter ett tag och höll nästan på att ge upp för att istället boka nån buss. men tåg är ju lite skönare så jag kämpade väl på med deras bokningssida. usch dålig sida.

men nu är det bokat och det blir en resa till jönköping i helgen! har sagt ett tag nu att jag behöver åka bort, nu blir det av och jag tror verkligen att det kommer hjälpa mig. jag behöver komma bort, koppla bort saker, tänka bara på mig själv och umgås med underbara vänner...sen kommer jag hem igen sprudlande glad och peppad!

1 kommentarer:

Aras sa...

japp, been there kan man ju säga. SJ är värdelöst. Alltid är det något som inte funkar.

Kul med Jnkpg, hälsa folk från mig, skulle gärna vilja komma ner jag också!

Subscribe