Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:52

nästan bara bra idag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

innebandyn gick mycket bra! jag ger mig själv väl godkänt, spelade hyfsat bra den tiden jag var pigg men när tröttheten smög sig på så dalade jag lite i spelet. men fick iaf åka därifrån obesegrad i de tre matcher vi spelade. tror inte att det bara var min förtjänst att jag råkade vara i vinnarlaget hela tiden utan hamnade med den killen som jag anser var den bästa spelaren på planen. vi spelade bra tillsammans å hade bra snack så därav var vi i vinnarlagen varje gång :) efteråt drog vi vidare ner på stan för en fika. sånt gillar jag för då kan jag drömma mig tillbaka till jkpg och de fina tiderna vi hade där. man kan tro att man bor i en stad med stort utbud och har massa vänner omkring sig vars största intresse är att fika :) åå vad jag gillar det!

åkte till syster efter det för att grilla å sola på altanen. senare skulle jag å anna ner på byn å köpa lite götta till kvällen å jag skulle köra. det gick hyfsat bra fram till att jag skulle passera en buss som precis blinkade ut när jag skulle köra förbi. jag vet att han hade företräde men jag kan inte agera snabbt och bromsa och växla ner så jag gasade på lite och åkte förbi ändå. bussen såg ju att jag övningskörde men slickade mig ändå i arslet... så jag blev så sjukt nervös och när jag sen skulle parkera på ica blev det bara kaos. jag blev arg och anna sa att jag inte fick kliva ur bilen förrän jag hade parkerat klart. efter tre motorstopp drog jag i handbromsen och klev ur bilen och bevittnade sedan på avstånd när anna parkerade den rätt.

fy vad jag hatar att göra saker jag inte kan!

1 kommentarer:

Anna sa...

måste säga att det är lite skönt att jag faktiskt har en sak som jag fortfarande är bättre än dej på ;)

Men du är duktig, du lär ju dej hela tiden fast du inte tror det..

Subscribe