Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:55

vilken härlig dag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

gårdagen var en härlig dag och jag känner på mig att den här dagen kommer bli ännu bättre eftersom solen skiner lite starkare idag! det gick jättebra på U-samlingen vi åkte på i bollnäs igår. jag flummade på lite när jag pratade men tror ändå jag fick fram ungefär det jag ville. sen så pratade de ungdomarna där om att de skulle iväg å spela innebandy idag. så när de slänger ut frågan om jag å fredrik vill hänga på så är jag snabb på att säga ja. jag vet inte om fredrik var lika peppad som mig men om en halvtimme drar vi och det ska bli kul! jag skiter alltså i att min hals är mupp jag tänker leva å göra det jag tycker är roligt.

när innebandyn är över är det hem till syrran som gäller, kanske sola lite, faktiskt jobba lite eller iaf klura på idées till nästa veckas jobb, sen skulle vi grilla ( världens bästa vårtecken) och sen såklart så blir det robinson.

nä nu måste jag kliva upp och äta en stadig frukost så jag kan vara så grym på innebandy som jag skröt om igår:) varför ska jag alltid göra det så jag sätter press på mig själv!? aja kul ska det bli!

1 kommentarer:

viktoria sa...

Jaa självklart ska du klicka hem skorna! De är ju så snygga och riktigt sköna var de också. Nu är det bara att vänta på att de sopar bort gruset från gatorna sen är det bara att remma på sig gladiatordojjorna ;)kramar

Subscribe