Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:42

graviddrömmar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

min syster är med barn och jag tror att jag är nervös över det. inatt drömde jag om att hon födde barnet nu, lite för tidigt eftersom hon inte ens gått halva tiden än. jag drömde att hon pluppa ut ungen hemma och att de sen aldrig åkte till sjukhuset utan de tyckte att nu har ju ungen kommit å allt är frid och fröjd. klok som jag är så försökte jag säga att barnet var för litet och borde åka in på sjukhuset. men icke, när jag stötte på anna å barnet så var de ute och han hade ingen mössa på sig! jag blev så upprörd och orolig.

har jag inge bättre för mig på nätterna! varför inte bara sova avslappnat som normala människor. för friden det är ju inte jag som är med barn, så tagga ner säger jag bara till mig själv:)

1 kommentarer:

Faster sa...

Graviddrömmar samma natt som magont?
En galen natt för dig.

Känner igen det där från när mina bröder skulle få barn - jag gick upp i det lika mycket som dom.

Antar att du känner lite av samma sak....spännande med syskonbarn.

Hoppas skrutten blir lika underbara som mina syskonbarn. Blir han/hon säkert.

Subscribe