Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:41

denna dagen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jahapp vad står på schemat idag.

bara massa måste saker som jag egentligen inte har nån lust med. men man måste väl göra sånt emellanåt. nu sitter jag och ska förbereda nåt att säga på ungdomssamlingen som vi ska vara med på imorrn, är nämligen inbjuden som nån hemlig gäst på en ungdomssamling i Bollnäs. det är ett gäng härliga ungdomar så jag vill verkligen göra säga nåt bra!

sen så måste måste måste jag städa idag! det har jag tänkt i en veckas tid men det blir inte av, nu är det inte roligt att vistas i lägenheten längre å det brukar vara ett tecken på att det borde städas.

sen vid 5 tiden ska jag på ett möte, typ planeringsmöte i kyrkan som jag bävar lite för. ska uttrycka saker där som jag inte tror att de blir speciellt glada över att höra. därför är denna dagen lite extra jobbig för det var så mycke lättare förr när jag efter jobbiga saker kunde komma hem å krypa in i R:s famn. han var så bra på att peppa mig å uppmuntra mig... han trodde verkligen på mig och kunde få mig glad vad som än hade hänt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vill prata om något så finns jag här och kan stöta dej....och vi tror på dej du är en sån härlig ungdomsledare:)/ Fredrik från långhed

Subscribe