Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:22

ont i magen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

undrar om jag har nåt laktosproblem i magen, för nu hade jag inte druckit mjölk på ett tag. men så blev jag oboy sugen igår kväll. så kl 5 imorse var det dax för så sjukt ont i magen. har ju skrivit här förr när jag hade ont i magen men denna gången var den värsta på länge. upp på toa och väl där så trodde jag flera gånger att jag skulle svimma, fick lägga mig på golvet ett antal gånger förr att inte ramla i golv. sen var det dax för det nya jag har börjat med när jag har ont i magen nämligen att kräkas. det är så sjukt äckligt och en hemsk känsla när man måste kräkas av smärta. var längesen jag hade sån fysisk smärta i kroppen. men en timme senare har jag fått ur mig det jag ska och man känner sig glad att få krypa ner i sängen igen.

uscha vad äckligt men även prinsessor går på toa!

1 kommentarer:

Aras sa...

Åh vad tråk! Min syrra fick också reda på att hon vvar laktosintolerant för ett tag sen, och det visade sig just så där.. Så om du har otur så är det just det. :( Prova att avstå mjölk o så, det finns ju mkt laktosfria alternativ, hoppas att det blir bättre med dig Ems!

Subscribe