Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:54

29/4

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

eftersom det blir jönköping i helgen får jag jobba lite hårdare fram till fredag och förbereda inför nästa vecka. för jag kommer hem på måndag men då ska jag ju tatuera mig och hinner nog inte hem innan dess. jag har ingen aning om hur lång tid tatueringen tar men det blir väl några timmar på kvällen antar jag. sen på tisdag kl 09.00 kommer folk hem till mig och ska äta frukost för att sedan ha PUX-styrelsemöte(pingst ung i gävleborgslän) så jag måste fixa med den frukosten. har bakat bröd nu, tänkte att det kunde väl vara mysigt med hembakat.

annars så har jag gjort planering för tiden som är kvar fram till min semester. så jag är nöjd med dagen. nu inväntar jag onsdax för barnen, ikväll drar vi iväg på bondgård för att titta på lamm tror jag. alla barn är tillsagda att ha med sig stövlar, men jag har inga så jag kommer helt enkelt vara en dålig förebild :)

0 kommentarer:

Subscribe