Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:06

titta tecknat

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

min käresta tycker att jag har varit ett dåligt barn som aldrig tyckt om att titta på film. har nog alltid varit en alldeles för rastlös människa för att orka kolla på film. minns inte att jag har tittat på bolibompa en enda gång, kanske är jag lite annorlunda men jag roas inte av barnprogram.

så ikväll ska vi dra en film som alla tydligen måste ha sett, Aladdin står på menyn:) tror det blir bra för alla folk säger att den är grym...

2 kommentarer:

Anna sa...

Magnus brukar klaga på mej han oxå över att jag inte varit med om mycket när jag var liten.. Han brukar skylla på att det är för att jag växt upp i långhed och inte har haft nån aning om vad världen utanför har haft att erbjuda. Att vi bara lekte med kottar tills vi var 12 år.. Fördomar..!

Aras sa...

Din "käresta"? Vad är det här emma som jag inte vet någonting om ? :O

Men Aladdin är en fantastisk film, den bästa disney filmen någonsin! Jag var oerhört kär i Aladdin när jag var "liten", bästa kärleksfiomen genom tiderna, den borde du älska Emma?! :D

Subscribe