Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:52

göra ordning dag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

imorron är den stora dagen när min far fyller 50 år. det ska visst kalasas lite så det har varit planering ett tag. idag inleds min lediga helg med att duka, bära bord å fixa allt till pappsens fest. jsg ser fram emot kalaset, anna och jag har varit laddade och känner att det kan bli bra imorrn. tyvärr så hoppas både erik & klara på kryckor så de kan inte hjälpa till, men vi friska å krya får väl göra desto mer då. det ska nog gå bra.

den här dagen har oxå en kväll som inte riktigt är uppbokad. jag försöker lära R att planera så vi får väl se om han får ihop nåt till kvällen. jag kom på att jag är sugen på att bowla så hoppas den viljan går igenom. annars är jag bara glad om jag får vara med lite folk. och vara där jag inte har nåt ansvar, kvällen ska funka utan att jag behöver ta tag i massa saker. jag är som sagt ledig.

0 kommentarer:

Subscribe