Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:19

skriver predikan

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag håller jag på att försöker få ner en predikan. ska predika i missionskyrkan på söndag och eftersom jag är ledig i helgen så vill jag bli klar innan den. så idag och imorgon är avsatt för att sätta predikan. men som vanligt går det trögt, det kommer upp en del tankar men att få ner de på papper är svårt. nu tror jag iaf att jag har en idé men skulle behöva lite mer bra tankar. är inte så laddad för att vara seriös och då är det svårt. är man på ett oseriöst humör så tänker jag bara ironiska tankar hela tiden och det hör nog inte hemma i min predikan.... hmm får se hur jag löser det här:) vill inte att den ska ligga över mig när jag ska försöka vara ledig...

0 kommentarer:

Subscribe