Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:07

övningskörningen i full gång

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ska försöka uppdatera hur det går med mitt körkort. förra veckan hade jag min första körlektion på körskolan. jag var fruktansvärt nervös och höll på att avboka och skjuta upp det. men tack och lov nu är det gjort och det känns bra. körläraren kom med nya tips och råd och såg på min körning med nya ögon. så min hemläxa blev att inte skulle vara så uppspelt och nervös och att jag skulle hem och öva krypkörning.

så idag har jag och anna krypkört. fy friden vad tråkigt det var. men det gick iaf bra, inget motorstopp under just den övningen. sen övade vi på start i backe, det gick oxå över förväntan fast där kom det några motorstopp. men jag höll mig lugn och blev inte arg för jag tycker nog att det är okej att få lite motorstopp första gången man övar start i backe. sen så körde vi endel på vägen oxå, jag var inne i byn och körde. tog t.o.m. rondellen flera gånger utan problem.

så nu känner jag att det finns hopp, jag gör framsteg och det här kommer ordna sig! i sommar får jag mitt körkort!

0 kommentarer:

Subscribe