Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:57

städ- och pluggdag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jaha hur ser den här dagen ut då?! jo lägenheten ser iaf ut som bajs, har inte orkat städa eller diska sen jag blev ledsen. disken står kvar ifrån vår sista middag tillsammans, vilket är snart två veckor sen. men idag kanske jag måste ta tag i det. igår gjorde jag iaf framsteg, jag lagade mat för första gången sen det tog slut. alltså jag har ätit den senaste veckan men aldrig ensam. har sett till att äta hemma hos syrran eller tillsammans med nån kompis. de dagar jag varit ensam har det inte blivit nåt. men igår smällde jag till och stekte lite fiskpinnar, jag börjar sakta återgå till det normala.

annars så ska jag plugga idag, har inte pluggat nå engelska den senaste veckan så allt jag borde har spritt ut under en hel vecka ska alltså göras idag. dumt men nu är det så situationen är. så jag ska alltså tänka engelska hela dagen, plugga hemma till kl 5 sen kommer min pluggkompis Evve å hämtar mig för att åka på lektion.

1 kommentarer:

Aras sa...

Skönt att komma i rutiner igen, du skall se, det kommer att bli bra igen. Du är ju en grym, sjukt snygg o bra tjej, du förtjänar inte vem som helst, du förtjänar en riktigt bra kille! Du har en fantastisk framtid framför dig med Gud och med en livspartner, vänta du bara, du skall få se. Du har bra upplevelser att se fram emot! :) Kramar från mig!

Subscribe