Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:02

den stora dagen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

är ju inte varje dag ens far fyller 50 år! så grattis till han! är lite nervös inför dden här dagen, känns som att det är vårt ansvar (mitt och Annas) att det här ska bli trevligt. vet inte varför jag känner så för det är ju inte vårt kalas. men vi har en del ansvar idag, så om vi strular till det så märks det. har tidigare känt att det ska bli så roligt men nu närmar vi oss och jag undrar vad jag gett mig in på. så brukar det av någon konstig anledning alltid vara för mig. jag tar på mig ett ansvar som verkar kul och sedan får jag kalla fötter. jag genomför uppdraget och inser att det gick bra och att jag inte hade nåt att oroa mig för. så antagligen kommer det bli så även idag.

ska iaf bli roligt att träffa släkten, det händer ju inte varje dag och jag tycker så mycke om de!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du och Anna skötte det utmärkt. Roliga inslag bla dikten.

Alltid roligt att träffas - nästa gång blir kanske först om en månad i Bollnäs...kalas igen......

Ha det bra

Subscribe