Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:53

ett till tjatinlägg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

det fina i min blogg är att om du inte gillar det jag skriver så behöver du inte läsa.

men jag tänker iaf skriva lite till om att jag har varit ledsen den här veckan. sedan det tog slut har det gjort ont i mitt hjärta. jag förstår det där med att gamla människor som varit tillsammans hela livet kan dö av hjärtesorg när den ena avlider. nu har ju R och jag inte varit tillsammans länge alls, men jag trivdes med honom och ville vara med honom. så sen jag inte längre får vara med honom så har det gjort ont i hjärtat, känns som en ständig klump i hjärtat. konstigt för jag har ju varit ledsen och dumpad förr men en klump i hjärtat har jag aldrig förr haft... den här gången var det annorlunda att bli dumpad, usch vilket hemskt ord det är :S allt känns iaf annorlunda den här gången så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det men man lär sig ju alltid nåt nytt så senare i livet får detta kännas som goda erfarenheter som har härdat mig.

3 kommentarer:

Livet med RDW. sa...

<3

Faster sa...

Härdas? - härdas låter hårt. Ingen vill lära sig att stå ut med lidande av den sorten som du genomlider nu.

Däremot kommer du att vara en erfarenhet rikare på hur du reagerar när du älskat och det tar slut.

Ska man härdas mot den här sortens lidande kan det bli så att man blir rädd för att ge sig hän och älska en annan.

Det gör ont men det går över så småning om. Inte så tröstrikt nu...

Yngre faster, fast anda snart gammelfaster sa...

Trakigt!! Kanner med dig... KRAM

Subscribe