Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:59

här igen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

då ska jag försöka mig på detta igen. vet inte vilka av er som läser som vet vad jag pysslat med den här veckan men situationen är iaf såhär: jag och R är inte längre tillsammans. jag tyckte och tycker mycket om honom så självklart blev jag ledsen. så istället för att jag skulle ha gnällt om det den här veckan så har jag skonat er och dessutom haft lite tid för mig själv. ibland blir det inte alltid som man har tänkt sig men jag vill säga att vi är inte osams. varför ska man vara det med folk?! nä vi har inget otalt med varann och vi hoppas kunna vara goda vänner i framtiden.

om jag inte är lika glad som jag brukar så vet ni nu vad orsaken är. men jag ska försöka att inte tjata mer om detta...

love

1 kommentarer:

Faster sa...

Skönt att du är tillbaka - du vet att jag har saknat dina inlägg.

Kramis

Subscribe