Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:45

dagarna flyger fram smärtfritt

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

gårdagen gick näst intill smärtfritt fram. det enda som hade kunnat sluta i katastrof var när jag skulle ta ut en av tårtorna från kylen. hyllan råkade rasa ner och tårtan lika så, jag fångar tårtan i luften, tar ut fingrarna ur den och rättar till tårtans marsipan som om ingenting hade hänt. det har kunnat gå riktigt illa men tack vare mina snabba reflexer så fångade jag upp tårtan i sista stund.

idag har jag redan hunnit uträtta nåt bra, varit och predikat. det var kanske inte den bästa jag har gjort men fick uppmuntran av en tjej efteråt så jag förstod att den åtminstone hade talat till en person i lokalen.

den här dagen kommer fortsätta i lugn och slö takt för jag har lite kvar på min lediga helg. ska följa med R å käka med hans familj, ska bli spännande eftersom han skrämt upp mig å sagt att hans morbror kan vara retig. jag brukar gilla såna personer så det ska nog gå bra:)

1 kommentarer:

evelinfre sa...

Jag vill höra dig predika nån gång..!

Subscribe