Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:26

me like bra dagar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

den här dagen känns bra å spännande. har precis suttit å skrivit klart ett seminarium jag ska hålla imorrn. har försökt värka fram nåt i flera dagar och nu släppte det och blev klart på en halvtimme. varför kunde det inte släppa den första halvtimmen jag försökte i tisdags så hade jag kunnat spara massa tid?!

om några timmar hoppas jag att R kommer hit. det uppskattas av mig. hoppas han lyckades få med sig några bra filmer som vi prata om igår.

sen håller jag på å försöker ragga folk som vill vara med å spela innebandy ikväll. vi behöver en eller två till. nån som vill?:) ska bli så grymt kul å spela! det ser jag verkligen fram emot!

sen följer folket med hem till mig för att bara hänga å ha trevligt. det brukar kunna bli mys!

åter till mitt misslyckade bak. Till faster: nä det som är så kul med mina bak är att jag alltid lyckas få olika fel på kakorna. hur många fel kan man egentligen göra? men iaf så tror jag tyvärr inte att jag kan skylla på ugnen.
viktoria: klart man bjuder på sig själv så ni andra får känna er riktigt bra:)
mia: kakan heter falsk toscakaka och jag tar receptet från internet. hur god som helst när man lyckas:)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Bara du inte tappar lusten att baka för det är ju gott med hembakt fikabröd. Hoppas att bli bjuden framöver...

Subscribe