Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

07:55

morgonpigg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vad gör jag egentligen uppe nu?! jo min kära kompis mårten kom och plinga på och knacka på fönstret klockan halv 7 i morse! igår när jag var hos han så skoja vi lite om att han skulle komma hit å äta frukost. men jag trodde aldrig han skulle göra slag i saken. den token har tvätt tid såhär tidigt så då när han iaf var uppe så fick tydligen inte jag heller sova längre. så nu har han käkat av maten jag lagade i förrgår, som ingen tidigare vågat sig på. ja lagar mat men ingen vill komma hit å äta, så det känns bra att han åt lite. jag själv hade ingen lust att äta tacopaj så tidigt på morgonen.

nu när det blev såhär sjukt tidigt så måste jag fortsätta sova en stund, för annars blir jag odräglig idag.

0 kommentarer:

Subscribe