Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:38

vart tog helgen vägen?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

den här helgen har bara försvunnit, har haft massa å göra så jag gör en snabb resumé.

- fredag kväll: innebandy, obesegrad under hela kvällen
- lördag morgon/dag: PUX ledardag, jag höll seminarium som gick förvånansvärt bra. det bästa jag gjort på länge tror jag.
- lördag kväll: kalas hos fredrik med mello. kommentar på mello är att det var många bra låtar och jag är inte tokupprörd på vem vinnaren blev. hon blev så glad så även jag grät:) typiskt mig...
- söndag morgon: gudstjänst och strålande väder!
- kommande söndag eftermiddag: kalas för Robin hemma hos honom. fler folk som jag ska träffa. nu ska väl den där morbrodern dyka upp iaf:)

humöret är på topp! så vänner ha världens finaste å soligaste dag!

0 kommentarer:

Subscribe