Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:36

The Mentalist

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag brukar bara följa reality serier, ensam mamma söker, bonde söker fru, idol å sånt:)

men fick upp ögonen för en ny serie i USA när ja tittade på Oprah, The Mentalist. har sett de två första avsnitten nu, handlar om ett mordfall i varje avsnitt. en kille som hjälper polisen att lösa, lite som medium fast han är coolare. inte riktigt synsk på det viset utan lägger märke till saker å löser det på det viset. lite som det sjätte sinnet som kvinnor brukar ha:)

dessutom är han huvurollen väldigt charmig, smårolig,snygg, manlig och nu ska ja använda ett ord ja inte brukar använda, sexig....oops jag sa det:)


Robin Tunney & Simon Baker

2 kommentarer:

evelinfre sa...

Den har jag också kollat på! Rätt okey!

allmän klagan, stark kärlek sa...

rätt okej?! mycket bra skulle jag vilja säga:) han blir bara skönare å skönare för varje avsnitt, jag börjar bli kär...

Subscribe