Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:36

träning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag var träningen som var gjord för mig! som jag sa förra veckan, jag har nog världens bästa tränare, Robban.

så hela träningen gjordes så att jag skulle känna mig säkrare, jag fick nicka bollar, ha händerna på ryggen å ta ner de med bröstet, öva på att spänna kroppen i rätt lägen. den hemskaste övningen var när jag fick stå bakom nätet som Ove å Robban höll ut, så skulle tjejerna skjuta i huvudhöjd å jag skulle bara titta på bollen å veta att ja inte skulle få den i huvudet. svårt att förklara men det var helt enkelt läskigt bara. men jag är så tacksam för den här träningen å det kändes mycket bättre! kände mig mycket gladare under hela träningen.

å efter träningen var det innebandytjejerna som skulle träna å ja stannade kvar å tittade lite. de försökte övertala mig att byta sport, tror att de nästan omvände mig. de verkar ha så roligt i sitt lag, å de verkar spela för att det är kul!

så de satte griller i huvudet på mig, kanske ja skulle ta å byta sport. har aldrig gett nån annan sport en chans, tänk om jag har en större talang inom innebandy så har ja bara missat det:)

1 kommentarer:

Pei sa...

du spelade ju en del innebandy på viebäck? Kanske inte helt samma sak.. haha Tycker ändå det är coolt att du är så sportig. Det närmsta jag varit sport på sistone har varit när jag sprungit till bussen... (=

Subscribe