Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tycker nog att ja har varit lite tråkig här på bloggen den senaste tiden.. men jag har varit otroligt trött, lite småsjuk som jag har tjatat om.

igår var ja hemma hos Anna å Magnus å tittade på dansbandskampen. det är ju ett mysigt program! själv hejade ja på Nova eftersom jag har en liten liten koppling till det bandet:)

men det roligaste i programmet är absolut Peter Settman. igår pratade han om namnet på bandet CC & Lee det var deras namn på engelska på ett lite roligt sett.. så Peter säger:

-Ni kan kalla mig P..... vilket betyder kissa på engelska iofs:)

hehe kanske inte lätt så roligt när ja försöker återberätta, men han är skön.
en annan skön snubbe är Mårten som ja lekt lite med den här helgen, å det får mig att tänka på Mårtengås, gäss det hade vi när jag var liten, och när jag var liten tyckte jag mycket om julen därför kommer jag på att det snart är JUL!

wiihooo

1 kommentarer:

Anonym sa...

Skön koppling till julen där.. =)
Jag sa till ahl igår att jag tyckte att han skulle ha julgardiner nu när det blir jul. Men dom enda julgardiner han har dom sitter uppe i köket sen förra julen. Då kände jag att ett ingripande behövs nog där. Så jag sa att jag ska sy gardiner till vardagsrums fönstret till honom. Du kan ju följa med dit och julpynta du oxå =) Då tror jag han blir glad

Subscribe