Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:14

Körkort

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

okej handledar kursen avklarad! så nu har jag en plan för hur det här körkortet ska bli verklighet för mig del. mitt mål är att ta det innan jag fyller 22, vilket händer 3 augusti 2009.

-så jag å anna kommer övningsköra järnet fram till sommaren.
-jag köper ett program från körskolan så jag kan träna teori hemma fram till sommaren det oxå.
-jag bokar in en intensivkurs i juli nån gång
-så snart intensivkursen är avslutad ska jag göra teoriprovet, klara det på första försöket och göra körtestet.

om detts fixar sig kan jag klara körkortet på mindre än 10 tusen, jag som tänker spara 15 tusen till sommaren för säkerhets skull. då kanske kanske det t.om. kan bli några slantar över.

jag skriver det här i bloggen för att om folk vet om det här så måste jag verkligen se till att det sker!

dessutom hoppas jag att alla oroliga själar som trott att hoppet varit ute för mig och mitt körkort kan finna ett lugn:)

love love love <3

1 kommentarer:

Pei sa...

Det är bra Emma!! Jag har ingen handledare så jag har tagit alldeles för många lektioner nu!! Men jag har uppkörning snart, hopppas att jag klarar det på första..
Lycka till ute på vägarna!

Subscribe