Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

14:24

högstadiebarn

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag älskar högstadiebarn, jag får möjlighet att hänga i skolan kapprum några timmar i veckan. åå de är verkligen härliga! vi ska ta vara på de och ta hand om de. de har mycket bra att komma med. tycker om att bara stå å titta på de, man ser hur mycket tankar som snurrar runt. deras beteende är spännande, varför agerar de som de gör? mycket spännande! t.ex. så vill de har mycket kärlek, kramar är något som uppskattas...

jag ska nog bli högstadielärare när jag blir stor!


ikväll ska jag å syrran på en handledarkurs så jag ska kunna övningsköra med henne. syrrans kommentar omdet: "Kan man kugga sig på det?" hehe så säker är hon på sin körning, men nej det tror jag inte att man kan så det ska nog gå bra för oss oxå:)


0 kommentarer:

Subscribe