Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:21

rastlös

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

näää jag tror inte det, fullt upp hela dan...

om anna behagar dyka upp vilket hon skulle gjort för 22 min sedan så bär det av till Långhed för den årliga julmarknaden.

sen kl 15 idag ska jag ha ett seminarium i edsbyn, hoppas det kommer lite folk för nu när jag äntligen fått ner det på papper så ser det ut att bli ett bra seminarium. ska ha ett tjejseminarium, prata om att tro på sig själv, tänka goda tankar och självklart lite om relationer. ni som känner mig vet att jag inte har nån relation nu, eller relationer har jag men ingen kärleksrelation till en pojke. så då kan man tycka att en sån inte kan försöka lära tjejerna hur relationer ska gå till, men jag tänkte säga nåt i stil med att jag vet hur man inte ska göra:) alla är inte perfekta....

så det ska nog lösa sig ändå! ska bli spännande iaf för jag har aldrig haft ett seminarium, jobbigt att man ska prata i en timme, det är länge.
men som min kompis sa, jag skulle bli mer imponerad om du kunde vara tyst en timme....

0 kommentarer:

Subscribe