Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:52

Skofynd

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Sedan jag började följa med Erik på älgjakt så har jag haft stora problem med skor och kläder. Jag har bara massa gammalt, endel är för små, annat utslitet så att det tappat sin funktion och vissa delar bara helt fel för en dag i skogen. Jag har pratat om att skaffa mig ett par riktiga skor men bra kängor är lika med dyra kängor men igår råkade jag gå förbi skoaffären i byn som hade rea. Så jag hittade ett par kängor för halva priset. Bra märke (Graninge), bra höjd på skaftet och rätt storlek för att få i en extra strumpa. Eftersom jag är arbetslös och alltså inte drar in så mycket pengar så ringde jag Erik för att höra om han tyckte att jag skulle köpa de. Han sa att man ska slå till när man hittar bra kängor (bra att fråga han som har två par exakt likadana kängor för att han hittat de på rea), så jag slog till.

Endast 688 kr

2 kommentarer:

Em sa...

ja ibland måste man fråga gubben om råd :) bra med Rea! Vilka fina, graninge vill jag oxå ha.. fast jag prioriterar aldrig vinterkängor till mej sj, blir väl kanske nästa år haha..

FASTER sa...

Bra köp Emma.... billigt för ett par så rediga skor. Nu har du skor i nåt år :)

Subscribe