Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:35

sista februari

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nu är våren nära iaf! Var nyss ute och sprang, hör och häpna, det blåste varmt och jag fick springa på bar mark på vissa ställen. Hjälp vad lycklig man kan bli av såna småsaker.

Nu ska jag göra mig iordning för att åka till jobbet, Kappahl. Jag blev ju arbetslös, var hemma 1,5 vecka och har sedan jobbat extra på Kappahl. Tänk vilken otrolig tur att jag var en så klok 17 åring och valde praktikplats på Kappahl i Söderhamn eftersom jag tänkte att det kunde vara ett bra ställe för extrajobb. Vad rätt jag hade och vilken välsignelse det har varit med alla dessa år på Kappahl, känns som jag alltid kan komma tillbaka dit om det är svårt med jobb. Förra veckan arbetade jag 39 timmar, det är bra för att vara arbetslös :)

Ett litet inlägg om något helt annat. Jag gillar tvprogrammet Mia på Grötö och igår var det bästa programmet hittills med gäster från Solsidan. Se det.

0 kommentarer:

Subscribe