Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:41

Äntligen!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Äntligen närmar sig helgen! Som jag har längtat! Nu kommer jag låta töntig men det är så att jag och Erik har jobbat olika skift i två veckor plus att jag var bort förra helgen vilket innebär att de vakna timmarna tillsammans dessa två veckor kan räknas på fingrarna. Vi umgås ju jämt och träffas väldigt mycket så det har varit så tråkigt. Jag vill ju dela vardagen med Erik, just nu delar vi bara hus och kylskåp. Man får prata i telefon och komma överens om vem som ska handla och laga mat, nä fy vad tråkigt. Tur att helgen kommer nu! Och skönt att nästa vecka är vi i fas igen, då är det kvällsskift för oss båda så då får vi sovmorgon tillsammans. Även sovmorgon tillsammans är en riktig lyx, minns inte när det hände senast.

0 kommentarer:

Subscribe