Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:24

Nyårslista

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

(Nyårslista lånad av kebecka)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Med risk för att bli tjatig i min lista men jag gifte mig och köpte hus.

Har du några nyårslöften?
- Att få ett jobb!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja det ploppades barn lite här och där, de närmsta var systersonen och Eriks systerdotter.

Vilka länder besökte du?
- Tyvärr bara Sverige, men 2012 blir det ändring hoppas jag.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ångrar sällan saker men det ska kanske vara att jag skulle ha ätit mindre godis.

Bästa minnet från 2011?
- Självklart är det mitt och Eriks bröllop! Känslan som kom över mig när portarna slogs upp i kyrkan och vi gick in och alla var där för våran skull kommer jag aldrig glömma.

Bästa köpet?
- huset är tråkigt att säga så det var nog en väldigt fin skål på auktion. Det var ett grymt bra fynd som var både snyggt och billigt.

Vad spenderade du mest pengar på?
- Husköp

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- När jag fick veta att vi kunde låna pengar och köpa vårt hus!

Favoritprogram på TV?

- Sveriges mästerkock

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Mer löpturer. I sommar ska jag träna riktigt bra!

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Ser fram emot våren och sommaren när vi ska renovera lite mer på huset. Huset ska få nya fönster, panel och färg. Riktigt spännande!

0 kommentarer:

Subscribe