Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:16

Januari 2012

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Året har börjat bra. Jag har redan jobbat två dagar och idag så hade jag lite tid tillsammans med Therese som bor i örebro annars. Vi spelade badminton tillsammans. Therese kallade det för dödens match innan vi hade startat. Måste stolt säga att jag vann två matcher idag. Therese är mycket envis så imorrn ska vi dit och spela igen. Riktigt roligt! Jag och Erik brukade ju spela förr men nu var det längesen, vi får nog ta upp den karriären igen.

Imorrn ska jag även ta mig iväg och försöka få ett jobb. Jag hoppas att de förstår att de behöver mig! Jag är bra och jag jobbar bra, jag behöver pengar och en sysselsättning. Det kommer ordna sig med jobb, jag vet det. Men ju förr desto bättre.

0 kommentarer:

Subscribe