Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:51

Upp och ner, det är livet det

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Idag har jag mått riktigt bra! Jag och maten börjar komma bra överens och jag tror verkligen att jag kan gå ner lite i vikt av det här och jag behöver inte vara hungrig en sekund. Jag måste nog säga att det är helt tvärtom, jag har aldrig varit så mätt som jag är nu man blir riktigt mätt av fett.

Nu till något helt annat.

Imorrn ska jag och Erik iväg till stockholm med hans familj. Vi ska nämligen på begravning för en släkting till Erik. Det är aldrig kul att gå på begravning, det är inte så roliga omständigheter som gör att alla ses. Jag kände inte han som har gått bort och hade aldrig träffat honom men jag är övertygad om att jag kommer bli känslosam ändå av alla känslor som finns i luften.

0 kommentarer:

Subscribe