Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:13

Slutat skolan

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag har slutat högskolan eftersom jag kände att jag inte ville bli lärare. Respekten till lärare är numera ännu större, ni är hjältar! Men det är nog inget för mig. Jag har nu varit arbetslös i två veckor och söker jobb. Jag vill gå till jobbet, göra allt jag kan där och sedan gå hem och känna mig ledig. Ett sånt jobb är vad jag letar efter. På dessa två veckor så har jag sökt jobb på cirka 15 företag så jag känner mig faktiskt ganska nöjd med mig själv. Jag vill verkligen jobba. Så är det nån som läser här och har ett jobb till mig eller som har en idé vart jag kan söka så är jag öppen för förslag!

Det känns inte bra att bara gå och vara hemmafru även om det har varit skönt nu i två veckor men nu har jag vilat upp mig så det räcker.

0 kommentarer:

Subscribe