Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:53

världens tråkigaste blogg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag är nog ägare till världens tråkigaste blogg just nu. Jag har ingen inspiration till att hitta på nåt att skriva och jag vet inte vad som intresserar. Känns bara som att jag tjatar om bröllopet hela tiden. Det blir ju rätt mycket tankar som går dit och såklart till skolan som tar en hel del tid just nu. Så jag tänkte dela med mig av vad jag ska skriva om i en uppsats nu.

Här är mina frågeställningar
Vad säger läroplanen Lpo 94 om lärarens ansvar angående värdegrund,etik och moral?
Vad säger Trygve Bergem om lärarens ansvar angående värdegrund, etik och moral?
Vad säger Olof Franck om lärarens ansvar angående värdegrund, etik och moral?

Återstår att se hur jag får ihop det hela, den 8 juni ska det vara helt klart iaf!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Du, jag kan inte hjälpa dig med din frågeställning men det verkar intressant.

Lärarens roll i hur en elev utvecklas till människa... vilken inverkan läraren har kontra hemmet...

Viktiga personer de där lärarna!!!

Vi föds ju med anlag till olika saker men det är miljön vi lever i som präglar oss... intressant

Subscribe