Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:01

springtur och lärarlegitimation

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Vi har haft bilen på lagning idag och jag hade som uppdrag att hämta den vid 15-16 tiden. Så jag kom på en briljant idé, jag springer och hämtar bilen så har jag klarat av dagens träningspass. Sagt och gjort, 5,7 km fick jag ihop. Jag är mycket nöjd med mig själv, distansen och tiden.

KL 18 ska jag iväg på en föreläsning som handlar om lärarlegitimationen. Jag vet inte riktigt vad det innebär men det är viktigt för mig att veta så jag pallrar iväg mig för att lyssna hur jag ska göra för att kunna kvittera ut en legitimation som visar att jag är en behörig lärare.

1 kommentarer:

Lina the queen sa...

Är det på det viset så ska jag ut och spring NU PÅ EN GÅNG! :D

Subscribe